Sista veckan

Det har ar sista veckan vi bor har i Mildura, pa fredag bar det vidare mot Melbourne :) Efter att ha jobbat lordag, sondag, mandag och tisdag sa ar jag ledig tva dagar innan vi aker, skont! Idag har jag bara sovit!! Det tar pa krafterna och kroppen att plocka meloner! Har fatt lite bilder fran nar vi jobbade sa forhoppningsvis dyker de snart upp har pa bloggen ;)

Veckorna har gatt valdigt fort har, det kanns pa ett satt lite sorgligt att lamna hostlet da man traffat manga nya manniskor och da vi lamnar Ida och Hugo kvar har ett tag till... Men kommer inte sakna de tidiga mornarna eller de harda jobben!

I lordags var vi ute en svang, gick till O'Malleys som ar en irlandsk pub i stan. Tror att det blir en svang dit pa torsdag igen for hejda-party. Ikvall ska jag klippa haret, det bor en tjej fran skottland har som ar frisor sa hon klipper alla backpackers for billiga priser. Mitt har har blivit valdigt langt nu och det ar ganska slitet sa det behovs!

Jag och Pia har antligen bokat varan CamperVan nu, sa det blir en vecka i Melbourne och sen en vecka med bilen da vi ska aka great ocean road och ta oss till Adelaide :) sa nu kommer det forhoppningsvis bli lite fler och intressantare inlagg i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0