Day off

Nu har jag jobbat tva dagar till med vattenmelonerna. Det gar battre denna vecka an i fredags. Det ar inte sa mycket meloner som ar mogna an heller sa det blir mycket bara att ga. Men mina axlar och armar ser redan storre ut ;) Imorgon ska vi vara lediga och pa torsdag ar det dags for att packa bonor igen. Igar fick jag lonen for forra veckan! har antligen fatt anvandning av mitt tax file number och mitt australiensiska bankkonto. Kanns bra att ha lite extra pengar pa banken :) Skjutsen till jobben med minibussarna har kranglat ganska mycket i veckan eftersom var buss gick sonder forra veckan. Sa vi maste samaka med dem till vitloksfabriken men vi har inte samma arbetstider. Igar fick de vanta en timme innan de skulle borja och vi fick vanta 2,5h efter jobbet pa att de skulle sluta, det ar lite stort! Men under tiden igar sa gick vi pa kangurujakt och pallade lite vindruvor i narheten. Pa morgonen sag vi forresten en kanguru skutta over vagen pa vag till jobbet! Eftersom sa manga bussar har gatt i sonder den senaste tiden ar det nu bara tjejer som for kora, sa Ida har blivit chaffor den har veckan :)

Kommentarer
Postat av: Elna

Hej :) låter ju bra att du har kommit igång med att tjäna pengar och kul för ida att hon får köra lite :)ha det bra kramar från alla i Lockarp

2010-02-16 @ 18:44:46
Postat av: Elna

Hej :) vad kul att höra att du fått ett jobb som du tycker om, hoppas du hittar många snygga klänningar som du kan köpa för det hade jag gjort ;) kramar från alla i Lockarp genom Elna

2010-02-16 @ 18:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0